Klantendienst

Hoe kan ik een afspraak wijzigen of annuleren?

Heb je een afspraak gemaakt in één van onze winkels, maar komt dit eigenlijk toch niet goed uit? Verzet of annuleer je afspraak eenvoudig via je Mijn Hans Anders account. Ga naar het kopje “Je afspraken”. Daarnaast ontvang je, wanneer je emailadres bij ons bekend is, een email ter bevestiging van je afspraak. Via de link in deze email kan je heel gemakkelijk je afspraak wijzigen.

Oogmeting

Alle afspraken, uitgezonderd van de eindcontrole en aflevering hoortoestel, kun je zelf wijzigen of annuleren in je Mijn Hans Anders account. Of bel naar onze Klantendienst via 078-487700 (lokaal tarief).

Heb je nog geen Hans Anders inloggegevens? 

Ben je nog niet in het bezit van je inloggegevens? Geen probleem, wanneer je e-mailadres bij ons bekend is kun je online een wachtwoord aanvragen via wachtwoord vergeten. Met dit wachtwoord kun je dan inloggen op Mijn Hans Anders én ook zelf de afspraak wijzigen. 

Afspraak maken voor een gratis oogmeting

Heb je nog geen afspraak gemaakt, maar wil je graag je ogen gratis laten opmeten? Plan dan een afspraak bij een winkel bij jou in de buurt voor een gratis oogtest. Onze opticien helpt je graag met een deskundige meting en eventueel het uitzoeken van je nieuwe bril. 

Afspraak maken voor een gratis hoortest

Wil je graag een afspraak maken voor een deskundige hoortest? Onze audiologen werken uitsluitend op afspraak. Maak een afspraak voor een hoortest, hoortoestel controle of gehoorbescherming.